Ders Notları Weblog

Just another WordPress.com weblog

Yardımlaşma Kurumlarımız

with one comment


Dinimizin yardımlaşma ve dayanışmaya verdiği önem zamanla yardım kurulumlarının oluşmasına neden olmuştur. Vakıflar, yardımlaşma kurumlarımızın en eski örneklerinden biridir. Vakıflar yardımsever kişilerin ve devletin yardımlarıyla yaşayan kurumlardır. Toplumda yaşayan yardıma muhtaç kişilerin ihtiyaçlarının giderilmesi amacıyla aş evleri, hastaneler, okul ve çeşmeler yapılarak bu hizmetlerin sürekliliği sağlanmıştır. Ülkemizin kalkınmasında vakıfların göz ardı edilemeyecek katkıları bulunmaktadır.

Günümüzde ise Kızılay, Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı, Türk Hava Kurumu, Milli Eğitim Vakfı gibi kurumlar, aynı amaçlarla kurulan yardımlaşma kurumlarımızdır.

Written by Sarı Sayfalar

October 17, 2008 at 9:28 am

Posted in Religion

Tagged with

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. 18 yıllık türkiyede esnafım.bir hatalı imzadan tolayı 70000 tl vrgi borcum cıkıyor.herkesden yartım bekliyorum yartım edenin kulu gölesi olurum.cok ihtiyacım var imtatıma yedişin.tlf.0212 4410221

    erdal erbaş

    May 29, 2009 at 8:31 pm


Leave a Reply

